גפני בוועידת "קול חי": "נפעל בלי להתחשב בתקשורת"

    אסתי פלד 3 Comment on גפני בוועידת "קול חי": "נפעל בלי להתחשב בתקשורת"

    ח"כ משה גפני לאבי מימרן ב"ועידת קול חי" לקראת הבחירות לכנסת ה- 25: "יש קלפיות חרדיות שהייתה בהם ירידה באחוזי ההצבעה. הציבור צריך לדעת שהגזירות שיכולות לבוא אם לא ננצח נוגעות לכל אחד ואחד. אנחנו עכשיו הולכים לפעול בלי להתעניין בכלל מה תאמר התקשורת" | ריאיון מיוחד

    צילום: עובדיה כלימי
    18:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on טורקיה החליטה לעצור את כל הסחר עם ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני לאבי מימרן ב"ועידת קול חי": "הממשלה הזו עשתה נזק בכל תחום שהיא נגעה בו. הם כמעט הצליחו לפגוע בהרבה דברים קריטיים לציבור החרדי בחוק ההסדרים, ברוך ה' שהממשלה בדיוק נפלה לפני זה הגיע" פתח גפני.

    "יש קלפיות חרדיות שהייתה בהם ירידה באחוזי ההצבעה. הציבור צריך לדעת שהגזירות שיכולות לבוא אם לא ננצח נוגעות לכל אחד ואחד. הם רוצים למחוק הכל. נכון שיש טענות, אבל החכים של יהדות התורה עושים בסך הכל עבודה מצויינת"

    "מרב מיכאלי מביאה חילולי שבת, עודד פורר רוצה שיהיה אפשר לגדל פה דבר אחר, הם רוצים למחוק את הכל, הם שכחו מה זה להיות יהודים".

    מה אתה אומר לצעירים שמתלהבים ורוצים להצביע לבן גביר? נשאל גפני.

    "ראשית, בן גביר עולה להר הבית. הוא עובר בזה על מה שכתוב בכל הפוסקים. זה חיוב כרת. מה יצא לעם ישראל מכל הצעקות שלו?" תהה גפני.

    "מה הוא עושה? הוא שולף אקדח, וצועק מוות למחבלים, מי יודע מה זה יכול לעשות חלילה? יש כוחות הביטחון וזה תפקידם לטפל בזה. הוא פועל שלא לפי ההלכה בדברים הכי חמורים" אמר גפני.

    "אני וחבריי לא עשינו ולא עושים שום דבר בלי לשאול את גדולי התורה. אני אומר לבחורים הצעירים, אם אתה רוצה שהקול שלך יילך לגדולי ישראל אין מה להצביע לאחרים".

    בנוגע לחרדים העובדים אמר: "החרדים העובדים הם בשר מבשרנו, היה על זה סעיף מיוחד בהחלטות המועצת, אני מסייע להם בכנסת".

    "בממשלה האחרונה הבאתי הצעות לסייע להם, הקואליציה עצרה את זה, זה מראה שהם ממש לא רוצים לעזור לציבור החרדי, גם לא לחרדים העובדים" טען גפני.

    בעניין הממ"ח הוסיף גפני: "זו סטייה מוחלטת מהדרך, יום אחד ההורים ששולחים לשם יראו שהילדים שלהם אחרת ממה שהם חשבו, זה שי פירון עשה את זה, הוא רצה לבטל את העצמאות הפדגוגית של החרדים".

    "החרדים העובדים הם בשר מבשרנו, גם אני חרדי עובד" אמר גפני בבדיחותא.

    אבי מימרן: אתה תדרוש תקציבים לציבור כמו שדרשה רע"מ? 

    גפני: "חשוב להבהיר לציבור, בשביל שיגיע הכסף לציבור צריך לעבור הרבה תהליכים, אם לא עוברים אותם זה לא מגיע. אמרתי את זה למנסור עבאס וטיבי הם אמרו לי שנהייתי כוכב במגזר הערבי. הדברים שאמרתי במליאה בעניין, תורגמו לערבית, הכספים לא הגיעו לאזרחים הערבים".

    "אנחנו צריכים פתרון לגננות ולמורות, ולדיור. אני לא רוצה 53 מיליארד. אני רוצה פתרונות לכל הבעיות, ולא משנה כמה זה יעלה" אמר גפני בנחרצות.

    בעניין המשפטי אמר: "אנחנו ניסינו להכניס בעבר את פסקת ההתגברות והליכוד התנגד, הוא חושש מכתבות בתקשורת, אנחנו עכשיו הולכים לפעול בלי להתעניין בכלל מה תאמר התקשורת. כשבית המשפט מחליט בניגוד לדעת הכנסת, הכנסת יכולה להחליט לגבור על בית המשפט".

    לסיום, התייחס ליחסיו עם דרעי ואמר: "אני פעלתי תמיד יחד עם דרעי יד ביד, המטרות שלנו ללכת עם הימין, לא יודע מה כותבים בעיתונים. גוש הימין עובד יחד, אבל אני אמשיך לומר שלום גם לכאלה שרחוקים מאיתנו מזרח ממערב, במקביל אלחם בכל הכח נגד כל אלו שמפריעים ליהדות, מתן כהנא הנדל והשאר".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      חחחחחחחחחחחחחחחח

    2. 1

      למה זה כ"כ קצר ולא רואים את כל הראיון?